Testimonio de Ona

[CAT] [CAST]–>abajo [ENG]–>below

Jo també vaig ser agredida per un agent dels Mossos d’Esquadra el passat 29 de març.
Després d’haver-me manisfestat pacíficament a la convocatòria de la tarda, em disposava a tornar a casa, eren les 20.20 aproximadament.

Després d’haver inhalat el gas lacrimògen que es va llançar a plaça Catalunya amb passeig de Gràcia i haver vist les barbaritats violentes que s’estaven cometent pel carrer, el meu estat d’ànim era molt trist i de poca energia. Després de recórrer Gran Via cap a plaça Universitat, vaig baixar pel carrer Muntaner i va ser al carrer Sepúlveda amb Muntaner on va arribar una furgona a tota pastilla provinent de Plaça Universitat per Ronda Universitat. Es va aturar més o menys a prop meu i van baixar un grup d’agents que es van formar en fila. En aquella zona on jo estava no hi havia cap mena de disturbis. De fet, hi havia gent aliena a la manifestació que estava caminant amb bosses de supermercat.

Aquella fila que es va formar no tenia massa sentit crec jo, però bé, en tot cas l’agent que va quedar més al costat de la paret (jo estava damunt la vorera) va decidir que jo no tenia dret a estar allí. Hi havia unes 3 o 4 persones més com jo que van tenir el pas més ràpid que jo, així que em va tocar a mi rebre. La senyora que em va donar 3 cops de bastó a l’esquena i un parell més a les cames no duia la placa identificativa perquè m’hi vaig fixar. Després del primer cop em vaig girar per a dir-li que m’estava dirigint a casa meva i ella em va dir quelcom com “¡que te he dicho que corras!” i va seguir agredint-me fins que em vaig allunyar. Tot i que portava la cara semitapada i casc, puc fer-ne la descripció dels cabells, ulls i alçada. Però sembla que això no és suficient per a personificar la denúncia, cal dir quin és el TIP de l’agent. Com ja he dit, ella, com la resta de companys seus, no portava cap mena de placa.

Tinc informe mèdic del dia següent que demostra les agressions patides i ja he posat una denúncia individual. Vull unir-me a la denúncia col·lectiva per a què aquests fets no quedin impunes i que no es permeti cap tipus de violència cap als ciutadans.

[CAST]–>abajo

Yo también fui agredida por un agente de los Mossos d’Esquadra el pasado 29 de marzo.
Después de haberme manisfestado pacíficamente a la convocatoria de la tarde, me disponía a volver a casa, eran las 20.20 aproximadamente.

Después de haber inhalado el gas lacrimógeno que se lanzó en plaza Cataluña con passeig de Gràcia y haber visto las barbaridades violentas que se estaban cometiendo por la calle, mi estado de ánimo era muy triste y de poca energía. Después de recorrer Gran Via hacia Plaza Universidad, bajé por la calle Muntaner y fue en la calle Sepúlveda con Muntaner donde llegó una furgoneta a toda pastilla proveniente de plaza Universitat por Ronda Universitat. Se detuvo más o menos cerca de mí y bajaron un grupo de agentes que se formaron en fila. En aquella zona donde yo estaba no había ningún tipo de disturbios. De hecho, había gente ajena a la manifestación que estaba caminando con bolsas de supermercado. Aquella fila que se formó no tenía mucho sentido creo yo, pero bueno, en todo caso el agente que quedó más al lado de la pared (yo estaba en la acera) decidió que yo no tenía derecho a estar allí. Había unas 3 o 4 personas más como yo que tuvieron el paso más rápido que yo, así que me tocó a mí recibir. La señora que me dio 3 golpes de porra en la espalda y un par más en las piernas no llevaba la placa identificativa me fijé. Después del primer golpe me volví para decirle que me estaba dirigiendo a mi casa y ella me dijo algo como “¡que te he dicho que corras!” y siguió agrediéndome hasta que me alejé. Aunque llevaba la cara semitapada y casco, puedo hacer la descripción de los cabellos, ojos y altura. Pero parece que esto no es suficiente para personificar la denuncia, hay que decir cuál es el TIP del agente. Como ya he dicho, ella, como el resto de compañeros suyos, no llevaba ningún tipo de placa.

Tengo informe médico del día siguiente que demuestra las agresiones sufridas y ya he puesto una denuncia individual. Quiero unirme a la denuncia colectiva para que estos hechos no queden impunes y que no se permita ningún tipo de violencia hacia los ciudadanos.

[ENG]–>below

we need help with translations!!!! ;)

Esta entrada fue publicada en Testimonios y etiquetada , , , , , , , , , . Guarda el enlace permanente.

Deja un comentario

