Testimonio Michael: me dispararon directamente a la cara desde una distancia de unos 10-15m estando de rodillas atendiendo a un compañero y con las manos en alto

[CAT]  [CAST]–> abajo

Us escric per informar-me dels passos a fer per tal d’executar la denúncia. Cal tenir en compte, que jo aquest dissabte ja he posat una. M’han comentat que la puc ampliar, és veritat? I en què consisteix?
A mi amb motiu de la vaga general em van disparar directament a la cara des de una distància d’uns 10-15m. Jo estava a l’entrada d’un parking al c/Rambla Catalunya 38 assistint de genolls a un amic en el que havien disparat feia 30 segons. Vaig veure com baixaven de la furgo i m’apuntaven amb la pistola que dispara pilotes de goma i vaig aixecar les mans, encara de genolls. Vaig girar la cara per mirar el meu company i  vaig sentir un cop al costat esquerra de la cara hi vaig posar la mà i vaig veure que tenia la cara plena de sang. Per sort només en van donar a la patilla i només m’han calgut 4 punts de sutura.

He de dir que els fets es van produir el 29 de maig entre les 20:30 i les 21:00 a Rambla Catalunya 38, tinc la pilota que em van disparar i el numero de la furgoneta de la que van baixar és BM E-04.

[CAST]

Os escribo para informarme de los pasos a dar para ejecutar la denuncia. Hay que tener en cuenta, que yo este sábado ya he puesto una. Me han comentado que la puedo ampliar, es verdad? Y en qué consiste?
A mí con motivo de la huelga general me dispararon directamente a la cara desde una distancia de unos 10-15m. Yo estaba a la entrada de un parking en la c / Rambla Catalunya 38 asistiendo de rodillas a un amigo en el que habían disparado hacía 30 segundos.Vi cómo bajaban de la furgo y me apuntaban con la pistola que dispara pelotas de goma y levanté las manos, aunque de rodillas. Giré la cara para mirar a mi compañero y sentí un golpe en el lado izquierdo de la cara puse la mano y vi que tenía la cara llena de sangre. Por suerte sólo en dieron a la patilla y sólo me han hecho falta 4 puntos de sutura.

Tengo que decir que los hechos se produjeron el 29 de mayo entre las 20:30 y las 21:00 en Rambla Catalunya 38, tengo el balón que me dispararon y el número de la furgoneta de la que bajaron esBME-04.

Esta entrada fue publicada en Testimonios y etiquetada , , , , , . Guarda el enlace permanente.

Responder

