Testimonio Sandra

[CAT] [CAST]–>abajo

El meu nom és Sandra. Jo també vaig estar allà i el meu únic activisme va ser el meu dret a manifestar-me en una vaga general. Vagi haver de córrer tot i que no volia, però quan aquests canalles t’estan disparant a la cara, per molta no violència que vulguis no et queda una altra. També tinc gravacions a on es veu que disparen a la cara.

Gràcies a les meves cames i bona sort suposo, no em van donar, però vull formar part d’aquesta denúncia per no poder portar a terme el meu dret i ser atacada perquè sí. Els/les companys/es que anàvem junts, també.

Si s’ha de signar o necessiteu les dades i podem col·laborar, si us plau, informeu de com.

Gràcies, estem junts.

[CAST]

Mi nombre es Sandra. Yo tambien estuve allí y mi único activismo fue mi derecho a manifestarme en una huelga legal. Tuve que correr aunque no quería, pero cuando esos canallas te están disparando a la cara, por mucha no violencia que quieras no te queda otra. Tambien tengo gravaciones donde se ve que disparan a la cara.
Gracias a mis piernas y buena suerte supongo, no me dieron, pero quiero formar parte de esta denuncia por no poder llevar a cabo mi derecho y ser atacada porque si. Los/as compañeros/as que íbamos juntos, tambien.
Si hay que firmar o necesitais los datos y podemos colaborar, por favor, informad como.

Gracias, estamos juntos.

Esta entrada fue publicada en Testimonios, Uncategorized. Guarda el enlace permanente.

2 respuestas a Testimonio Sandra

  1. Josep dijo:

    Algu es pensaba que el fet de cambiar-lis el colors al antiavalots (policia nacional – per mossos) faria cambiar el seu comportament……. ¡¡¡ son la mateixa gent !!!, nomes un sençill cambi de color.
    Per altre bande, mentre el manifestans, no sigeu capassos de controlar el grups violents, que nomes es dediquen al pillatge, a fer mal i a robar lo que poden …… les forçes de seguretat, seguiran tenin l’excusa perfecte per apalliçar-vos.
    La cosa es aixi de sençilla, ¿perqué no parlem del ciutadans als que varen veure el seus negocis (d’aqui exclourem el bancs – autentics lladres del pais) destroçats, robats i als que aquets grups antisistema varen pegar ……. ells no avien fet res, nomes pati la crisi com fem tots.

  2. Sandra, si quieres que vuestro testimonio se grabe en vídeo, contacta con 15mbcn.tv@gmail.com

Responder

