Manifest de suport a Xavi Palos

[CAT] [CAST a continuación] Les entitats i persones que signem aquest escrit volem fer constar el següent:

PRIMER. El passat 25 de maig, Xavier Palos va rebre una notificació del Departament d’Interior de la Generalitat en què se l’acusa d’haver vulnerat la Llei de protecció de seguretat ciutadana per uns fets que no s’especifiquen i que, segons sembla, succeïren fa ara gairebé dos mesos, durant la vaga general del 29 de març. Aquell dia, en Xavier Palos va donar suport a la vaga, igual com ho van fer els seus companys i companyes de la cooperativa Trèvol i de la Xarxa d’Economia Solidària. Volem incidir en el fet que, durant la jornada, en cap moment no se’l va aturar, detenir, ni tan sols demanar la documentació, i com que a la notificació no s’especifica res més, ignorem encara els motius pels quals s’inicia un procediment penal contra ell.

SEGON. Xavier Palos és una persona activa des de fa molts anys en les entitats de l’economia social i solidària i fortament implicada en el teixit associatiu de Sant Andreu i la Sagrera, una implicació que ha comportat la seva presència en incomptables activitats i reunions tant reivindicatives com participatives. És només per aquest fet, per ser una persona força coneguda al poble, que la Guàrdia Urbana del Districte pot conèixer la seva adreça i haver-la fet arribar al Departament d’Interior.

TERCER. Per tot plegat no podem sinó considerar que l’obertura d’un procediment penal contra Xavier Palos és una acció injusta i sense fonament legal que s’emmarca dins un intent més ampli de criminalitzar la protesta ciutadana contra els constants retrocessos dels drets socials i laborals.

QUART. Ens reafirmen en les raons que ens van dur a les mobilitzacions de la vaga del 29M (l’oposició a la Reforma Laboral i les retallades socials), manifestem el nostre total suport a Xavier Palos, així com a tots els encausats en circumstàncies semblants a la seva, i exigim la retirada de tots els càrrecs i l’arxiu i el sobreseïment del cas.

Barcelona, 30 de maig de 2012

Mostra el teu suport a en Xavi!

[CAST] Manifiesto de apoyo a Xavi Palos

Las entidades y personas que firmamos este escrito queremos hacer constar lo siguiente:

PRIMERO. El pasado 25 de mayo, Xavier Palos recibió una notificación del Departament d’Interior de la Generalitat de Catalunya en que se le acusa de haber vulnerado la Ley de protección de seguridad ciudadana por unos hechos que no se especifican y que, al parecer , sucedieron hace ahora casi dos meses, durante la huelga general del 29 de marzo. Ese día, Xavier Palos dio apoyo a la huelga, al igual como lo hicieron sus compañeros y compañeras de la cooperativa Trèvol y de la Xarxa d’Economia Solidària. Queremos incidir en que, durante la jornada, en ningún momento se le detuvo, detener, ni siquiera pidieron la documentación, y como a la notificación no se especifica nada más, ignoramos aún los motivos por los que se inicia un procedimiento penal contra él.

SEGUNDO. Xavier Palos es una persona activa desde hace muchos años en las entidades de la economía social y solidaria y fuertemente implicada en el tejido asociativo de Sant Andreu y la Sagrera, una implicación que ha supuesto su presencia en incontables actividades y reuniones tanto reivindicativas como participativas. Es sólo por este hecho, por ser una persona bastante conocida en el pueblo, que la Guardia Urbana del Distrito puede conocer su dirección y haberla hecho llegar al Departament d’Interior.

TERCERO. Por todo ello no podemos sino considerar que la apertura de un procedimiento penal contra Xavier Palos es una acción injusta y sin fundamento legal que se enmarca dentro de un intento más amplio de criminalizar la protesta ciudadana contra los constantes retrocesos de los derechos sociales y laborales.

CUARTO. Nos reafirmanos en las razones que nos llevaron a las movilizaciones de la huelga del 29m (la oposición a la Reforma Laboral y los recortes sociales), manifestamos nuestro total apoyo a Xavier Palos, así como a todos los encausados en circunstancias similares a la suya, y exigimos la retirada de todos los cargos y el archivo y el sobreseimiento del caso.

Barcelona, 30 de mayo de 2012

Muestra tu apoyo a Xavi.

Esta entrada fue publicada en Apoyo, Noticias y etiquetada , , , , , , , . Guarda el enlace permanente.

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s